A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2025-01-10-010858-a

Дата: 10.01.2025 10:51
Кількість переглядів: 8

 

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».

 

Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі послуги «Послуги з організації гарячого харчування учнів 5-11 класів пільгових категорій закладів загальної середньої освіти способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл)

 

в кількості : 1 послуга

Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 

Код ЄДРПОУ: 44069873. 

Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-10-010858-a 

 

Предмет закупівлі: «Послуги з організації гарячого харчування учнів 5-11 класів пільгових категорій закладів загальної середньої освіти способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл)

 

Очікувана вартість предмета закупівлі:  305 900,00 грн. (триста п’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. (відповідно до рішення Дубриницької сільської ради від 23.12.2024 року № 1861 «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської ТГ на 2025 рік»), на підставі розрахунку вартості товару з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. 

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

 

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в  тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.

 

Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».

 «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  «або еквівалент».

 

Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.

У разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».

 

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду послуг— замовник здійснює закупівлю даного виду послуг, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.  

 

  1. Детальний опис предмета закупівлі:

Назва предмета закупівлі

«Послуги з організації гарячого харчування учнів 5-11 класів пільгових категорій закладів загальної середньої освіти способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл)

Код ДК 021:2015

55520000-1 - Кейтерингові послуги

Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 

55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл

Обсяг надання послуг 

 

Місце надання послуг 

Лот №1

  • Дубриницький ліцей – с. Дубриничі, вул. Центральна, буд.73, Ужгородського району, Закарпатської області;
  • Малоберезнянський ліцей - с. Малий Березний, вул. Дружби, буд.28, Ужгородського району, Закарпатської області;
  • Мирчанська гімназія - с. Мирча, вул. Шевченка, буд.46, Ужгородського району, Закарпатської області.
  • Новоселицька гімназія з дошкільним підрозділом - с. Новоселиця, вул. Центральна, буд.102 Ужгородського району, Закарпатської області.

Лот №2

  • Смереківська гімназія - с. Смерекова, вул. В.Мореки, буд.96 Ужгородського району, Закарпатської області.

Строк надання послуг 

до 06.06.2025 року включно

 

2.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 

 

Найменування послуги

Кількість днів

Кількість учнів

Кількість, дітодні

 

«Послуги з організації гарячого харчування учнів 5-11 класів пільгових категорій закладів загальної середньої освіти способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл)




 

95

 

Лот №1 – 42

 

Лот №2 – 4



 
 

3990

 

380


 

 

Орієнтовна кількість дітоднів  *Визначається середнього показника днів перебування однієї дитини протягом першого півріччя 2025 року у навчальному закладі. Учасник враховує, що кількість учнів протягом доби змінюється відповідно до реальної потреби Замовника.

 

3. Вимоги щодо якості предмет закупівлі: 

   

Харчування здобувачів освіти/дітей повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до вікових особливостей,  а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. 

Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі їх наявності), потребу у лікувальному харчуванню (у разі прийняття відповідного рішення засновником закладу освіти) та сезонність .

Кількість учнів може змінюватись відповідно до фактичного відвідування.

Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування здобувачів освіти/дітей визначеного керівником закладу освіти.

Виробничі приміщення Учасника мають бути укомплектовані кваліфікованими кадрами, з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України. 

Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів.

Учасник забезпечує суворе дотримання правил приймання продуктів, які використовуються під час надання кейтерингових послуг, а також умов і строків зберігання і реалізації продуктів, що швидко псуються. Продукти харчування, які використовуються під час надання кейтерингових послуг повинні мати, зокрема, упаковку (тару), кожна партія пронумерована, тобто на упаковці (тарі) повинна бути зазначена дата виготовлення, термін зберігання та термін реалізації, назва виробника. 

Учасник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання та інвентарю.

Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сировини, яка повинна відповідати вимогам чинного законодавства України та з чітким дотриманням термінів реалізації з використанням власної матеріально-технічної бази Учасника, готові страви та вироби повинні доставлятись безпосередньо до місця надання послуг (закладу освіти) згідно договору про закупівлю.

З метою проведення щоденного бракеражу харчових продуктів та/або готових страв і виробів, що постачаються у заклад освіти, відповідним наказом керівника закладу освіти створюється бракеражна комісія. Відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, керівник закладу освіти забезпечує своєчасне планування та організацію харчування у закладі, координує роботу бракеражної комісії та визначає склад бракеражної комісії відповідно до чинного законодавства України. Бракеражна комісія діє відповідно до затвердженого положення та норм чинного законодавства України. Інформація про проведений бракераж вноситься до відповідного бракеражного журналу окремо за кожним харчовим продуктом та готовою стравою, що надходять до закладу освіти, у хронологічному порядку. У разі встановлення недоброякісності харчових продуктів так/або готових страв, виявлення нестачі або надлишку харчового продукту та/або готової страви складається акт бракеражу. Недоброякісні харчові продукти та/або готові страви разом з актом бракеражу повертаються постачальнику, про що повідомляється засновнику (засновникам) відповідного закладу освіти. У такому разі постачальник повинен забезпечити постачання аналогічних харчових продуктів відповідно до умов договору в одноденний строк. У разі повернення постачальнику готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин. (у відповідності до вимог п.24 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305) та забезпечено дотримання вимог щодо відбору і зберігання добових проб страв. Учасником має забезпечуватися щоденне надання контрольної порції та порції, з якої відбираються проби відповідно до п.30 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.

Доставка страв один раз на день: сніданок: 10:30-12:00 год. В окремих випадках строк доставки страв може бути змінений за домовленістю сторін. Доставка страв здійснюється у робочі дні.

Доставка готових страв має здійснюватися постачальником в індивідуальному герметичному одноразовому пакуванні (надати гарантійний лист) у визначеному замовником приміщенні за участі відповідальної особи, яка здійснює контроль за цілісністю зовнішньої оболонки контейнерів/ємкостей, відсутністю слідів розливу та перекидання. 

 

3.Забороняється:

3.1. зберігання гарячих перших і других страв в термосах понад 3 год.;

3.2. зберігання гарячих овочевих страв більше 2 год.;

3.3. повторний розігрів страв;

3.4. змішувати залишки їжі попереднього дня з свіжоприготовленими стравами.

Кількість здобувачів освіти/дітей на харчування узгоджується керівником закладу освіти кожного дня.

На вимогу закладу освіти Учасник повинен надати документи про якість та безпечність на усі продукти харчування, які використовуються для надання послуг.

Послуги мають відповідати державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до послуг відповідно до чинних в Україні норм і правил (впровадження системи НАССР). Послуги мають надаватись з повним дотриманням санітарних норм . Виробничі потужності та/або складські приміщення для зберігання товару мають повністю відповідати вимогам санітарного законодавства.

           Учасник зобов’язаний чітко дотримуватися порядку організації харчування, встановленого нормативно-правовими актами, зокрема:

  • Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;
  • постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
  •  порядком надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116;
  • наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
  • наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 01.12.2020 № 2489 «Про внесення змін до Методичних настанов щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в закладах освіти»;
  • наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.12.2020 № 2532 «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти»;
  • Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».
 

            Чинні нормативні акти, які стосуються предмета закупівлі, який буде надаватися Учасником, що не перелічені вище, також повинні бути враховані при виконанні послуг.

Двотижневе меню:

 

                                  Перший тиждень                                      Другий тиждень

День

Найменування страви

Вихід, грам

Найменування страви

Вихід, грам

Понеділок

Салат з моркви сиру та сметани

Курка по-італійськи

Рис з кмином

Чай масала

Хліб житній з вершковим маслом

Яблука свіжі

100

 

85

150

200

50/3,5

 

100

Салат з червоної капусти з соусом «вінігрет»

Котлета по-міланськи з сиром

Кускус (розсипчастий)

Узвар з суміші сухофруктів (без цукру)

Груші або сливи свіжі

50

 

125

150

150

 

100

Вівторок

Салат з капусти, соркви та зеленого горошку

Фрітата

Гречана каша (розсипчаста) з чебрецем

Сік

Хліб цільнозерновий

Банани свіжі

100

 

50

150

 

200

50

100

Салат зі свіжого буряка та сметаною

Плов з курячим м'ясом

Чай масала

Хліб житній

Яблука свіжі

100

 

180/70

200

50

100

Середа

Асорті овочеве

Куряче стегно в гірчичному соусі

Картопляне пюре з орегано

Йогурт

Хліб житній

Апельсини свіжі

100

85

 

150

125

50

100

Салат з капусти, моркви з соусом сметанногірчичним

Курячі нагетси

Відварена картопля з вершковим маслом

Чай з мелісою

Яблука свіжі або апельсини свіжі

Хліб житній з вершковим маслом

100

 

125

150

 

150

100

 

50/3,5

Четвер 

Овочеве рагу

Запіканка сирна з бананом та ягідним кюлі

Узвар з суміші сухофруктів (без цукру)

Яблука або апельсини свіжі

150

200/25

 

150

 

700

Салат з капусти, зеленого горошку з насінням соняшнику

Скрамбл

Макарони «Мак енд чіз»

Сік

Банани свіжі

Хліб цільнозерновий

100

 

50

150

170

100

50

П’ятниця

Салат з моркви та яблук з соусом вінігрет

Гречана каша (розсипчаста) з чебрецем

Рибні нагетси

Соус "Кетчуп"

Чай масала

Хліб житній

Фрукти

75

 

150

 

105

25

200

50

100

Салат зі свіжого буряка та сметаною

Риба тушкована з овочами та томатним соусом

Рис з орегано

Какао з молоком

Хліб житній

Банани свіжі

100

 

90

 

150

180

50

100

 

                             

                            Третій тиждень                                                  Четвертий тиждень

 

День

Найменування страви

Вихід, грам

Найменування страви

Вихід, грам

Понеділок

Салат з капусти, зеленого горошку з насінням соняшнику

Скрамбл

Макарони «Мак енд чіз»

Сік

Банани свіжі

Хліб цільнозерновий

100

 

50

150

170

100

50

Салат з моркви, сиру та сметаною 

Печеня по домашньому з куркою

Сік 

Хліб житній 

Апельсини свіжі

75

 

250

 

200

50

100

Вівторок

Салат з моркви, яблук з соусом "Вінегрет"

Курячі нагетси

Відварена картопля з вершковим маслом

Чай з мелісою

Яблука свіжі або апельсини свіжі

Хліб житній з вершковим маслом

75

 

125

150

 

150

100

 

50/3,5

Сир твердий

Салат зі свіжих томатів з солодким перцем

Плов з курячим м'ясом

Узвар

Яблука свіжі

Хліб житній

15

100

 

180/70

200

50

100

Середа

Салат з запеченої капусти з родзинками

Рибні нагетси

Картопляне пюре з орегано

Чай з липою

Фрукти

Хліб житній з вершковим маслом

75

 

105

150

200

75

50/3,5

Салат з капусти, яблуком та селерою

Курячий шніцель

Соус "Кетчуп"

Гречана каша з чебрецем

Йогурт

Банани свіжі

100

 

100

25

150

125

100

Четвер 

Курячий шніцель 

Овочеве рагу з зеленим горошком

Узвар

Банани свіжі

Хліб цільнозерновий

100

200

 

200

100

50



 

Асорті овочеве

Риба запечена з морквою та цибулею під соусом "Бешамель"

Рис розсипчастий з орегано

Какао з молоком

Яблука свіжі або груші свіжі

Хліб житній з вершковим маслом

100

90

 

150

150

75

50/3,5

П’ятниця

Салат з квашених огірків, свіжої капусти, моркви з горіхами

Курка по-італійськи

Рис з кмином

Чай масала

Яблука свіжі

Хліб житній з вершковим маслом

100

 

85

150

200

100

50/3,5

Овочеве соте "Осіннє"

Запіканка сирна з яблуком та морквою і сметаною

Кускус (розсипчастий)

Сік

Фрукти


 

100

120/15

 

150

170

100

 

           Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.

В ціні пропозиції, за яким учасник бажає взяти участь, визначається вартість усіх запропонованих до надання послуг. 

Не врахована учасником вартість окремих послуг (робіт) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.

 

Ми, (назва Учасника), уважно вивчили документацію та провели, згідно зазначених обсягів розрахунок ціни з урахуванням усіх:

  • податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. 
  • витрат на матеріали та інших витрат. 

Вартість нашої пропозиції та всі інші ціни чітко визначені. 

Якщо під час надання послуг/виконання робіт виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.

Послуги, які становлять предмет закупівлі, будуть надані якісно та відповідати встановленим чинним законодавством України нормам,  характеристикам, правилам тощо.

 

Посада, прізвище та власноручний підпис уповноваженої особи

М.П. (за наявності) 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора