ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2024-08-20-011013-a
Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».
Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі послуги "Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу" згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл).
в кількості : 1 послуга
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44069873.
Вид процедури: відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-20-011013-a
Предмет закупівлі: «Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 446 745,00 грн. (чотириста сорок шість тисяч сімсот сорок п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. (відповідно до рішення Дубриницької сільської ради від 21.12.2023 року № 1529 «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської ТГ на 2024 рік», на підставі розрахунку вартості товару з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
«У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
У разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду послуг— замовник здійснює закупівлю даного виду послуг, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
- Детальний опис предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі |
«Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) |
Код ДК 021:2015 |
55520000-1 - Кейтерингові послуги |
Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі |
55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл |
Обсяг надання послуг |
|
Місце надання послуг
|
Лот №1
Лот №2
Лот №3
|
Строк надання послуг
|
до 31.12.2024 року включно |
2.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Найменування послуги |
Кількість днів |
Кількість учнів |
Кількість, дітодні
|
«Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) |
87 |
Лот№1 – 68
Лот№2 – 3
Лот№3 – 8
|
5916
261
696 |
Орієнтовна кількість дітоднів *Визначається множенням середнього показника днів перебування однієї дитини протягом 2024 року у навчальному закладі на середньорічну кількість дітей навчального закладу за цей період. Учасник враховує, що кількість учнів протягом доби змінюється відповідно до реальної потреби Замовника.
3. Вимоги щодо якості предмет закупівлі:
|
|
1.Доставка страв один раз на день: обід: 10:30-12:00 год. В окремих випадках строк доставки страв може бути змінений за домовленістю сторін. Доставка страв здійснюється у робочі дні. 2. Доставка готових страв має здійснюватися постачальником в індивідуальному герметичному одноразовому пакуванні (надати гарантійний лист) у визначеному замовником приміщенні за участі відповідальної особи, яка здійснює контроль за цілісністю зовнішньої оболонки контейнерів/ємкостей, відсутністю слідів розливу та перекидання. 3.Забороняється: 3.1. зберігання гарячих перших і других страв в термосах понад 3 год.; 3.2. зберігання гарячих овочевих страв більше 2 год.; 3.3. повторний розігрів страв; 3.4. змішувати залишки їжі попереднього дня з свіжоприготовленими стравами. 4.Учасник зобов’язаний чітко дотримуватися порядку організації харчування, встановленого нормативно-правовими актами, зокрема:
Чинні нормативні акти, які стосуються предмета закупівлі, який буде надаватися Учасником, що не перелічені вище, також повинні бути враховані при виконанні послуг. |
Двотижневе меню:
Перший тиждень Другий тиждень
День |
Найменування страви |
Вихід, грам |
Найменування страви |
Вихід, грам |
Понеділок |
Рис Куряча відбивна Салат з капусти Хліб житній або пшеничний |
140,0 г 50,0 г 40,0 г 30,0 г |
Картопля запечена Курячі нагетси Салат з капусти Хліб житній або пшеничний |
140,0 г 50,0 г 40,0 г 30,0 г |
Вівторок |
Млинці з повидлом |
200,0 г |
Оладки з фруктовою поливкою |
200,0 г |
Середа |
Гречка Тефтелі в томатному соусі Салат з буряку Хліб житній або пшеничний |
140,0 г 50,0 г 40,0 г 30,0 г |
Плов з курячим м’ясом Салат з буряка Хліб житній або пшеничний |
200,0 г 40,0 г 30,0 г
|
Четвер |
Гомбовці на пару із повидлом |
200,0 г |
Макарони з соусом болоньєзе Салат з капусти Хліб житній або пшеничний |
200,0 г 40,0 г 30,0 г |
П’ятниця |
Картопляне пюре Смажена риба «Хек» Салат з капусти Хліб житній або пшеничний |
140,0 г 50,0 г 40,0 г 30,0 г |
Картопля відварена з маслом Котлета Салат з капусти Хліб житній або пшеничний |
140,0 г 50,0 г 40,0 г 30,0 г |
Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
В ціні пропозиції, за яким учасник бажає взяти участь, визначається вартість усіх запропонованих до надання послуг.
Не врахована учасником вартість окремих послуг (робіт) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Ми, (назва Учасника), уважно вивчили документацію та провели, згідно зазначених обсягів розрахунок ціни з урахуванням усіх:
- податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
- витрат на матеріали та інших витрат.
Вартість нашої пропозиції та всі інші ціни чітко визначені.
Якщо під час надання послуг/виконання робіт виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.
Послуги, які становлять предмет закупівлі, будуть надані якісно та відповідати встановленим чинним законодавством України нормам, характеристикам, правилам тощо.