A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2023-07-28-009319-a

Дата: 31.07.2023 14:27
Кількість переглядів: 16

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».

 

Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі послуги «Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл).

в кількості : 1 послуга

Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 

Код ЄДРПОУ: 44069873. 

Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-28-009319-a

 

Предмет закупівлі: «Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл).

 

Очікувана вартість предмета закупівлі:  448 500,00 грн. (чотириста сорок вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. (відповідно до рішення Дубриницької сільської ради від 17.03.2023 № 1255 «Про внесення змін до рішення Дубриницької сільської ради від 20.12.2022 року №1293 «Про бюджет Дубриницько-Малоберезнянської сільської ТГ на 2023 рік», на підставі розрахунку вартості товару з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

Ми, (назва Учасника), надаємо інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі характеристики

Технічні характеристики предмету закупівлі «Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл).

 

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

(назва предмета закупівлі)

 

Назва предмета закупівлі

«Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл)

Код ДК 021:2015

55520000-1 - Кейтерингові послуги

Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі

55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл

Місце надання послуг

Лот №1

  • Дубриницький ліцей – с. Дубриничі, вул. Центральна, буд.73, Ужгородського району, Закарпатської області;
  • Малоберезнянський ліцей - с. Малий Березний, вул. Дружби, буд.28, Ужгородського району, Закарпатської області;
  • Мирчанська гімназія - с. Мирча, вул. Шевченка, буд.46, Ужгородського району, Закарпатської області.

Лот №2

  • Новоселицька гімназія з дошкільним підрозділом - с. Новоселиця, вул. Центральна, буд.102 Ужгородського району, Закарпатської області.

Лот №3

Смереківська гімназія - с. Смерекова, вул. В.Мореки, буд.96 Ужгородського району, Закарпатської області.

Строк надання послуг

 

З 04 вересня 2023 року по  31 грудня  2023 року включно, у робочі дні. Режим (кратність) харчування - одноразово (обід)

 

Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в  тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.

Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».

 «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  «або еквівалент».

У разі, якщо замовник вимагає маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, у разі встановлення вимог щодо надання учасником маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.

Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

 

Найменування послуги

Кількість днів

Кількість учнів

Кількість, дітодні

 

 

«Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу» згідно коду ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл)

 

 

 

 

75

 

 

Лот№1 – 81

 

Лот№2 – 3

 

Лот№3 – 8

 

 

 

6075

 

225

 

600

 

 

 

 

Орієнтовна кількість дітоднів  *Визначається множенням середнього показника днів перебування однієї дитини протягом 2023 року у навчальному закладі на середньорічну кількість дітей навчального закладу за цей період. Учасник враховує, що кількість учнів протягом доби змінюється відповідно до реальної потреби Замовника.

 

1.Доставка страв один раз на день: обід: 10:30-12:00 год. В окремих випадках строк доставки страв може бути змінений за домовленістю сторін. Доставка страв здійснюється у робочі дні.

2. Доставка готових страв має здійснюватися постачальником в індивідуальному герметичному одноразовому пакуванні (надати гарантійний лист) у визначеному замовником приміщенні за участі відповідальної особи, яка здійснює контроль за цілісністю зовнішньої оболонки контейнерів/ємкостей, відсутністю слідів розливу та перекидання.

3.Забороняється:

3.1. зберігання гарячих перших і других страв в термосах понад 3 год.;

3.2. зберігання гарячих овочевих страв більше 2 год.;

3.3. повторний розігрів страв;

3.4. змішувати залишки їжі попереднього дня з свіжоприготовленими стравами.

4.Учасник зобов’язаний чітко дотримуватися порядку організації харчування, встановленого нормативно-правовими актами, зокрема:

  • Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;
  • постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
  •  порядком надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116;
  • наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
  • наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 01.12.2020 № 2489 «Про внесення змін до Методичних настанов щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в закладах освіти»;
  • наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.12.2020 № 2532 «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти»;
  • Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».

Чинні нормативні акти, які стосуються предмета закупівлі, який буде надаватися Учасником, що не перелічені вище, також повинні бути враховані при виконанні послуг.

Двотижневе меню:

                                  Перший тиждень                                      Другий тиждень

День

Найменування страви

Вихід, грам

Найменування страви

Вихід, грам

Понеділок

Рис

Куряча відбивна

Салат з капусти

Хліб житній або пшеничний

140,0 г

50,0 г

40,0 г

30,0 г

Картопля запечена

Курячі нагетси

Салат з капусти

Хліб житній або пшеничний

140,0 г

50,0 г

40,0 г

30,0 г

Вівторок

Млинці з повидлом

200,0 г

Оладки з фруктовою поливкою

200,0 г

Середа

Гречка

Тефтелі в томатному соусі

Салат з буряку

Хліб житній або пшеничний

140,0 г

50,0 г

40,0 г

30,0 г

Плов з курячим м’ясом

Салат з буряка

Хліб житній або пшеничний

200,0 г

40,0 г

30,0 г

 

Четвер

Гомбовці на пару із повидлом

200,0 г

Макарони з соусом болоньєзе

Салат з капусти

Хліб житній або пшеничний

200,0 г

40,0 г

30,0 г

П’ятниця

Картопляне пюре

Смажена риба «Хек»

Салат з капусти  

Хліб житній або пшеничний

140,0 г

50,0 г

40,0 г

30,0 г

Картопля відварена  з маслом

Котлета

Салат з капусти

Хліб житній або пшеничний

140,0 г

50,0 г

40,0 г

30,0 г

 

Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.

В ціні пропозиції, за яким учасник бажає взяти участь, визначається вартість усіх запропонованих до надання послуг.

Не врахована учасником вартість окремих послуг (робіт) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.

Ми, (назва Учасника), уважно вивчили документацію та провели, згідно зазначених обсягів розрахунок ціни з урахуванням усіх:

  • податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
  • витрат на матеріали та інших витрат. 

Вартість нашої пропозиції та всі інші ціни чітко визначені.

Якщо під час надання послуг/виконання робіт виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.

Послуги, які становлять предмет закупівлі, будуть надані якісно та відповідати встановленим чинним законодавством України нормам,  характеристикам, правилам тощо.


« повернутися

Вхід для адміністратора